dimecres, 25 de juny del 2008

Marxa resistència!! Qui s'apunta?


Algú té pensat venir a la marxa de resistència? Si, la que es fa aquest 6 de juliol, se, després de la 2a trobada de Feres de Catalunya.

De moment ja m'hi he inscrit i sé d'algú d'aquí el poble que té la intenció de fer-ho. Animeu-vos que són 37 quilòmetres i mig, és assequible
(Sempre que el genoll es porti bé clar) i estarem ben alimentats i cuidats . Espero que us hi atreviu!!

Si teniu algún comentari, si sabeu algú que vindrà, si no us atreviu, etc. Escriviu-ho.


8 comentaris:

agerbaf osram ha dit...

Anto,

el teu BLOG es molt interessant. Es un bon medi per estar informat de tot el que es cou al nostre poble. Ànim i vinga.

Em permeto fer aquell puntet de crítica(constructiva sempre)i no del teu BLOG. Em refereixo concretament al programa que ens hi presentes de la Marxa de Resistència. Perquè encara perdura una anomalia a l'hora de nomenar el nom del nostre poble correctament(molt poc, però es veu encara). Perquè d'una vegada, no es desterra definitivament l'afegito incorrecte "de Lluçanès". El nom es Olost solament. Entre tots,seria bo mantenir i lluir aquest fet de tenir un nom únic. Això, no ho poden fer les poblacions que, per diferenciarse d'altres pobles amb un nom igual no tenen altra camí que afegir-hi una denominació mes. Estic convençut que no hi ha mes problema que el de la concienciació. Valdria la pena estimular-ho.Com a col·lectiu, ens enriquiria culturalment a tots.

Cuca ha dit...

Bona tarda,

Jo també estic d'acord amb el tema que cal potenciar el nom d'OLOST i prou que és el del nostre poble.

Cuca ha dit...

Salut i república

Anto ha dit...

Bé, el tema d'aquesta butlleta suposo que els del Via Fora ni se'n van adonar, en tot cas s'els hi hauria de dir.
Això de potenciar el nom Olost, per exemple, en les samarretes Kukuxumusu de conmemaració dels 1.100 anys, només hi surt Olost. A les samarretes dels Cremats està pensat canviar-ho en les noves edicions, en el pagès de ferro també es tindrà en compte, etc. De mica en mica i entre tots el potenciarem.

carme i roger ha dit...

Bones!

Com a membre del club Via Fora vull dir-vos que les butlletes van ser fetes rapidament i a correcuita. I ja varem debatre el tema que tant us tortura "de lluçanès". Jo sòc dels que no m'hi agrada pq com heu dit, d'Olost només n'hi ha un i per tant no cal diferenciar-lo. Però també dir que pertenyem a la zona del lluçanes. I aquí ho deixo.

Jo volia animar a tothom a participar i no patiu pels 37km. Hi ha molt poc desnivell i el recorregut us farà coneixa llocs interessants.
Diumenge a les 8hores a Cal ferre es donarà la sortida. Per tant, millor venir mitja horeta abans per recollir dorsals.

agerbaf osram ha dit...

Amic de "CAL FERRER",

el toc d'ironia en el teu comentari referent a allò que tu en dius del meu "turment" (tortura)per l'afegitó al nom del poble, no em sembla adient, no m'ha agradat.
Quan a algú l'hi importa el grau de sensibilització col·lectiva en una qüestió cultural bàsica, com a mínim mereix respecte.
Sàpigues també que fa vint-i-set anys que visc a Olost,no en soc fill, però me'l estimo igual com si hi hagués nascut. El mateix sentiment, el sento pel Lluçanès. Si ho reflexiones, t'adonaràs que no te res a veure una cosa amb l'altre.

Robert ha dit...

Doncs a mi si que m'agrada dir-ne Olost de Lluçanès, deu haber-hi gustos per tot,
Proposo fer-ne un referendum :)(s'escriu així, oi?).

Diumenge no podré venir tinc una cita amb el darrer capítol de "Lost", no confondre amb OLOST
(la veritat és que sóc un manta al Km. 10 ja treuria la llengua i no voldria fer el ridícul)

Anònim ha dit...

Antonio que estàs de vacances del blog o què?


"CSM"