diumenge, 9 de novembre del 2008

Next Stop...

Si, pròxima parada Marrakech... Com que sense objectius a curt termini és més difícil avançar i millorar, el que ens hem marcat, és el de córrer la marató de Marrakech, el pròxim 25 de gener. De moment podem dir que ja hi hem confirmat l'assistència dos Olostencs: l'Anto (jo) i el Xexu. A veure si s'hi apunta algú més.
La pregunta és si tindrem temps per preparar-nos: crec que si, sent optimista podem dir fins l'any que bé no és la cursa clar jeje però de totes maneres ens hi haurem de posar mans a l'obra. de totes maneres també fan la mitja marató, que si les coses van maldades... (esperem que no).
I sinó sempre ens quedarà que haurem visitat una nova ciutat i una cultura diferent.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA..... SOC LA NEREA EL MEU TELEFON ES 938819034 DE FET VAL MES QUE EM TRUQUIS NO DIGUIS A L'EUGÈNI,AIDA,JULIA,ANNA VILA... QUE TE DIT AIXÒ.
LA CONCLUCIÓ ES QUE ENCARA M'AGRADES ENTRE TU I JO AQUEST MISATGE.
UN PETÓ.....

Anònim ha dit...

kar sem iskal, hvala