dilluns, 14 d’abril del 2008

Carrers Escola Nova

Bé, com ja sebeu o heu pogut comprovar, la nova escola està apunt d'acabar-se. També en un plaç breu es licitarà les obres de la "Urbanització dels accessos de la Zona d'equipaments educatius i esportius d'Olost". Baja, els carrers i la zona d'aparcaments de l'escola i el pavelló. Per tant, apareixeràn a Olost dos nous carrers, els quals els hi hem de posar noms. Al pròxim ple de maig, vam quedar tots els regidors que proposaríem possibles noms. Si teniu alguna proposta la podeu fer arribar al blog en forma de comentari (no cal estar-hi registrat fixeu-vos en les opcions que hi ha al costat dret "anònim")
La zona on està situada es diu "La Furniola" nom que ha estat proposat, n'hi hauria d'altres com "Celicruc" (que no sé si va junt o separat, que una zona que també està aprop), i podia haver algun nom d'algun mestre reconegut (que hagués estat a Olost), etc. Vosaltres mateixos.

11 comentaris:

Robert ha dit...

...l'únic olostenc il·lustre que conec (a part de l'Oscar Pitarch) que decididament es mereix un carrer és l'Anicet Salvans, però em sembla que aquest ja en té un, oi?, qui sap si el dia de demà se n'haurà de dedicar un a l'actual alcalde i flamant diputat, evidentment el millor que el poble ha tingut mai, però és d'hora, suposo jo.
...jo només espero que no es sotmeti a votació, a veure si encara sortiria mossèn Ramón...XD

com que és un carrer orientat a Barcelona la meva proposta és carrer dels Pixapins en homenatge a tots aquells que han triat el nostre poble com a segona residencia...salut.

agerbaf osram ha dit...

Avui em dono compte que ahir vaig errar en l'espai de la meitat del meu comentari. Ho soluciono ràpidament tot fent un "CÒPIA" I "ENGANXA":
El que et volia demanar es mes informació respecte al 1.100 aniversari d'Olost i, un suggeriment: perquè no en presumim una mica com a poble i, a l'hora d'anomenar el veral de les noves escoles o les mateixes escoles, no en ressaltem aquesta efemèrides?.

Ramon Marsó(pare)

Anònim ha dit...

anto tens novia

Anònim ha dit...

hola anto CONTESTA AQUESTES PREGUNTES.
-TENTS NOVIA?
-COM ES DIU NOM I COGNOM?
-NOM DEL TEU PARE HI MARE?
-MILLOR AMIC DE LA INFENTES?
-EL TEU TELEFON?
-CARRER ON VIUS?
-CORREU ELECTRONIC?

CONTESTA AQUESTES AQUESTES PREGUNTES I EL DIA 3 DE JUNY A LES 11h.LES DEIXES ESCRITES A DARRERA DEL CONTENIDOR BLAU DEL COLE SI MES NO DEIXA UNA NOTA AMB EL TEU NOM I ESCRITA PER TU.
QUANT MIRIS EL CONTENIDOR SEGUEIX LES INSTRUCCINS QUE ET TROBIS ESCRITES.

NOMES POTS PARLAR D'AIXO AMB LES ANJES DESCOBREIX QUI SON.

Anònim ha dit...

ES MUI IMPORTANTE DIME TU MEJENGER I TE DEJARE TRENCILO VALE DIMELO AL MESENJER STOP@HOTMAIL.COM TE DEJARE TRENCILA NO TE DEJARE SIN TENER TU MESENJER

Anònim ha dit...

HOLA

Anònim ha dit...

ola anto sc la nawal al final te enfampat el teu blog eeeeeeeeeeeeeeeeee k tu no m'el bolies dirrr eeeeeeee tu torno a repetir per cert anto el blog le mirat m'entre la julia la nerea i l'aida hi deixaven un comentari.
jo li he dit a l'alba i a l'islame el teu blog


m'agrada molt el teu blog i per aixo i entro esclar jjajjaajjajaj


sobretot lo del futbol.:



att:/*/*/*/***//////nawal your alumne/********//*/*/*/*/*/**

Anònim ha dit...

hola anto com estas?
m'agrada molt l'article d'olost .

no savia que eres regidor d'olost

adeu



un peto i una abreçada

Anònim ha dit...

es molt maco el blog anto la nawel ens el ha copiat

júlia nerea i aida

Anònim ha dit...

m'agrades soc la npv

Anònim ha dit...

eis anto cm etas???


sc la nawal

per el teu aniversari et dic felicitats ja se k to vaig dir po i torno pk ets molt divertit i molt inteligent
jejejejjejjajajajjajijijijojjoujujuet dic k ets divertit pk u ets i a musica moltttttt

la nerea esta penjada de tu

po mala sort k nomes ens fas pco classe k es musicai pk nomes ets substitut.... i moltes cses mes k no m'enracordo

wno dw

att:///*/*/*////****///*/****nawal***/*//*/*//*/**/**///*/***//