dimecres, 9 d’abril del 2008

Notícies noves... Curs iniciació a la Cata de Vins



Bé! No ben bé pels resultats de l'enquesta, sinó pel que m'ha dit la gent amb que m'he vist, es farà un Curs d'iniciació a la Cata de Vins. Si comptavem amb la participació de 10 persones pensava que ja estaria bé, i veient els resultats, encara hi haurà algú més.

El professor serà el Sergi Sala (de la Fonda Sala) que com sabeu és Somelier. El curs constarà de 4 sessions de 20 a 22 hores els dijous 8, 15, 22 i 29 de maig (és quan el Sergi disposa de temps per fer-ho). La primera part serà teòrica, i una segona part de pràctica. El cost de la inscripció és de 10 euros per tot el curs. A tothom li quedarà un mini dossier de la informació més important que consideri el Sergi.

Evidentment que serà obert a tothom i espero que hi vingui gent de totes les edats. El lloc és a la Fonda. Penseu-vos-ho bé, i quan ho tingueu clar us podeu apuntar (o no) trucant a l'ajuntament: 938880211 Teniu temps fins el 6 de maig.

(La informació també sortirà al Pedra de Toc i en cartells)




4 comentaris:

agerbaf osram ha dit...

Aplaudeixo aquesta iniciativa. Espero (si em va be els dies i l'horari), poder participar-hi.
Tant de bo sorgeixin mes idees com aquesta sobre temes interessants i que es puguin portar a terme.

"IMAGINACIÓ AL PODER".

Anònim ha dit...

Bona tarda Antonio i a tothom,

Jo també aplaudeixo aquest iniciativa, i si per dates puc participar-hi, m'apunto a les màximes sessions possibles.
És una gran iniciativa i crec que hi haurà molt gent que hi participarà!!

Gil (Cuca)

Robert ha dit...

tant X tant jo també aplaudeixo, però compte amb la segona part del curs!!!!

salut

r

Anònim ha dit...

Ei Anto!

Res, que acabo de descobrir el teu bloc... encara que veig que ja fa alguns dies que hi escrius!!

Doncs endavant, espero anar-nos trobant almenys per aquí. Aquesta esfera és apassionant. I a casa nostra cada dia som més que ens hi endinsem.

Salut i bona feina!!

Isaac